Umkův příjezd

21.10.2012 14:44

Konečně jsme si z CHS Majestik přivezli našeho nového fešáka Umka. Byl chudáček trošku vystrašený, ale když jsem mu nabídla pastu, po chvilce váhání neodolal :)

Pustila jsem radši jen holky, aby se s Umíčkem mohly seznámit a pořádně očmuchat, Pipina jsem pustila v jiné části bytu, protože jsem netušila, jaká bude jeho reakce na nově příchozího chlapa. Přestože je Pipin pohodář, nechtěla jsem nic riskovat.

Když se Umek ukázal jako nekonfliktní kamarádský jinoch a začal s holkama řádit, jako by se znali odjakživa a vše se zdálo být v naprostém pořádku, usoudila jsem, že bych mohla přece jen vyzkoušet i konfrontaci kluků. Jak jsem předpokládala, nebo spíše doufala, kluci se k sobě chovali naprosto kamarádsky, i když bylo vidět, že jeden druhého respektuje. Dokonce spolu všichni spinkali v jedné hamace, i s holkama, i když vůbec netuším, jak se tam mohli všichni natlačit :)

Takže vše dopadlo na jedničku, lepší to být ani nemohlo. Jen v období říje to s Pipem a Umkem bude asi horší, ale uvidíme, nebudu házet flintu do žita :)